کمپرسور اطلس کوپکو | قطعات یدکی کمپرسور اطلس کوپکو | روغن اطلس کوپکو | فیلتر سپراتور اطلس کوپکو

کمپرسور اطلس کوپکو

کمپرسور اطلس کوپکو در صنعت هوای فشرده مانند مرسدس بنز کلاس S در دنیای اتومبیل ها است. اما مرسدس بنز هم بدون سرویس های دوره ای منظم  و استفاده از لوازم مصرفی استاندارد دچار آسیب می شود.

نگهداری و سرویس منظم کمپرسور اطلس کوپکو ، در افزایش عمر و عملکرد صحیح این کمپرسور فوق العاده ، نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

قطعات یدکی کمپرسور اطلس کوپکو

لوازم مصرفی در کمپرسور اطلس کوپکو عبارتند از : روغن کمپرسور ، فیلتر سپراتور ، فیلتر روغن ، ولو ها ، سنسور ، برد کمپرسور اطلس کوپکو  و …

گروه صنعتی صفوی لوازم مصرفی کمپرسور اطلس کوپکو را با بهترین قیمت ارائه می کند

روغن کمپرسور اطلس کوپکو

روغن کمپرسور اطلس کوپکو

هر کمپرسور و پمپ وکیومی، به منظور کارایی صحیح و حفظ طول عمر، روغن مخصوص به خودش را نیاز دارد.

کمپرسور اطلس کوپکو نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای حفظ کارایی و عملکرد صحیح این کمپرسور عالی می بایست از بهترین روغن های تولیدی شرکت  اطلس کوپکو استفاده کرد.

راز کیفیت روغن اطلس کوپکو در چیست؟

آنچه که روغن کمپرسور اطلس کوپکو را منحصر به فرد کرده است ، افزونه هایی است که بر پایه اصلی روغن اضافه شده است. این ترکیبات باعث می شود که روغن کمپرسور خاصیت آنتی اکسیدان داشته باشده باشد، گرانروی را در دما های پایین حفظ کند، خاصیت آنتی فومینگ داشته باشد . فازغ از اینکه مبنای استفاده از روغن در کمپرسور روانکاری و جذب گرمای قطعات است، روغن کاری باعث جلوگیری از خوردگی و سایش می شود.

ریسک استفاده از روغن کمپرسور نامناسب چیست؟

روغن نامناسب چندین مشکل را برای کمپرسور ایجاد می کند. از جمله این موارد میتوان به کاهش طول عمر هواساز کمپرسور اشاره کرد. خرابی برخی از سیل های آب بندی کمپرسور و ورود بیش از حد روغن به سیستم هوای فشرده از دیگر معایب استفاده از روغن های نامناسب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *