گران قیمت ترین کمپرسور ۲۵۰ لیتری

امروز مجموعه ما شاهد یکی از گران قیمت ترین کمپرسور های ۲۵۰ لیتری بود. !!

ساعت ۷:۴۵ صبح، تقریبا زودتر از تمام همکاران ما ، مردی بسیار دوست داشتنی ولی کلافه ، روبروی درب کارخانه به همراه یک کمپرسور ۲۵۰ لیتری منتظر ایستاده بود.

آقای حاتمی که یک کارگاه رویه کوبی داشتند به شرکت ما مراجعه کرده بودند تا هواساز و الکتروموتور کمپرسور اش را به کلی تعویض و یک مجموعه با کیفیت بر روی مخزن او نصب کنیم.

کلافگی آقای حاتمی از این مساله بود که کمپرسوری که دو ماه پیش از یکی از ابزار فروشی های کنار جاده خریداری کرده بودند ذقیقا یک روز قبل از تعطیلات ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه از کار افتاده بود و در حالی که قصد داشتند در تعطیلات به انجام چند سفارش رویه کوبی به پردازند تمام کار او به دلیل نبود کمپرسور متوقف شده بود و وقتی با فروشگاهی که کمپرسور را خریداری کرده بود بابت گارانتی و خدمات پس از فروش تماس گرفتند با این عبارت از طرف فروشنده مواجه شدند که : ” از یک کمپرسور با این ظرفیت بیشتر از این انتظار نداشته باشید برای کمپرسور های چینی  این مسائل طبیعیه”

نکته جالب این بود که الکتروموتور کمپرسور هم یک ماه پیش سوخته بود و سیم پیچی شده بود و حالا نوبت روغن ریزی هواساز و شکسته شدن شاتون ها بود.

بعد از ظهر امروز خانم محمدی مسئول حسابداری شرکت گفت : این کمپرسور گران ترین کمپرسور ۲۵۰ لینری بود که دیدم ، به غیر از قیمت ۹۰۰ هزار تومانی خود کمپرسور، با هزینه امروز، آقای حاتمی در این یک ماه ، یک میلیون تومان برای سرویس این کمپرسور هزینه کرده ، تازه  اگر ضرر کار نکردن این سه چهار روز  رو هم حساب کنیم خیلی بیشتر هم میشه. با این پول می تونست یک کمپرسور ۳۵۰ لیتری درجه یک بخره !!

350_CHINE

کمپرسور ۳۵۰ لیتر چینی

مطالب پیشنهادی

انتخاب سایز کمپرسور متناسب با نیاز صنعت شما
انواع کمپرسور
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *