مشخصات و قیمت پمپ باد 250 لیتری

پمپ باد 250 لیتری از سری کمپرسورهای بادی است که مکش هوا را به وسیله واحد هواساز انجام می‌دهد و با انباشته کردن هوا در مخزن ذخیره باد سبب افزایش فشار در مخزن خواهد شد؛ در نتیجه هوای داخل مخزن به چندین برابر فشار جو افزایش پیدا کرده و این هوای فشرده در مخزن پمپ باد از طریق شیر خروجی به دستگاه‌های مصرف‌کننده منتقل می‌شود. در حال حاضر کمپرسور باد 250 لیتری با خصوصیات و قابلیت‌های ویژه توسط برندهای مختلف در انواع گوناگون طراحی و تولید می‌شود. کمپرسور باد پیستونی 250 لیتری بر اساس جا به جایی مثبت و رابطه حجم- فشار (کاهش حجم و افزایش فشار) سبب ایجاد افزایش فشار هوا می‌شود. از کمپرسورهای باد چینی و ایتالیایی با ظرفیت‌های مختلف در کارگاه‌های صنعتی، تعمیرگاه‌های خودرو، کارگاه رنگ‌آمیزی و … استفاده می‌شود.

در اینجا تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با مشخصات و قیمت پمپ باد 250 لیتری در اختیارتان قرار دهیم؛ بنابراین توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کمپرسور ۲۵۰ لیتری

بررسی مشخصات فنی پمپ باد یا کمپرسور باد با ظرفیت 250 لیتر

کمپرسور باد نوعی دستگاه صنعتی است که بر اساس توان تولید هوای فشرده موتور و ظرفیت مخزن دسته‌بندی می‌شود. پمپ باد 250 لیتری یکی از کاربردی‌ترین کمپرسورهای موجود در بازار است که در دو مدل مخزن ایستاده و خوابیده توسط برندهای مختلف طراحی و تولید می‌شود. در حال حاضر کمپرسور باد 250 لیتری چینی و ایتالیایی با قابلیت‌ها و خصوصیات منحصر به‌فرد برای مصارف گوناگون در بازار وجود دارند که نمونه ایتالیایی از کیفیت ساخت بهتر و مشخصات فنی مطلوب‌تری برخوردار است. از مشخصات فنی کمپرسور باد 250 لیتری، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حجم مخزن برابر با 250 لیتر با ضخامت ورق 3 میلی‌متر
  • دارای الکتروموتور 2 اسب بخار‌/ 1.5 کیلو وات
  • دور موتور 3000-‌2800 دور بر دقیقه
  • برخورداری از دستگاه هواساز با صدای بسیار کم
  • افزایش فشار از 6 تا 8 بار
  • دارای سیلندر هواساز با سایز 2065
  • دارای برچسب انرژی

لازم به ذکر است که پمپ باد 250 لیتری از سری کمپرسورهای صنعتی با سایز کوچک به‌حساب می‌آید که از طول عمر بالا در شرایط کار طولانی مدت و قابلیت اطمینان بسیار زیاد برخوردار است؛ از این‌رو برای استفاده در یک کارگاه کوچک با میزان مصرف هوای فشرده برابر با 150 لیتر در دقیقه پیشنهاد مناسبی خواهد بود.

قیمت کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری ایتالیایی

پمپ باد ایتالیایی با ظرفیت 250 لیتر دستگاهی کاربردی برای کارهای نیمه سنگین و سنگین در کارگاه‌های صنعتی نسبتا کوچک، کارگاه‌های ساخت قطعات ساختمانی، کارگاه‌های رنگ‌آمیزی، نجاری و … محسوب می‌شود که در ساخت آن از هواساز مهندسی ایتالیایی با صدای کم، طول عمر بالا و قطعات باکیفیت استفاده شده است. نوع الکتروموتور بر روی قیمت پمپ باد تاثیر به‌سزایی دارد اما به‌طور کلی قیمت پمپ باد 250 لیتری ایتالیایی در بازار تحت تاثیر فاکتورهای مختلف زیر تعیین می‌شود:

  • الکتروموتور (دینام) کمپرسور؛ الکتروموتورهای به‌کاررفته در ساخت پمپ باد با ظرفیت 250 لیتر بر روی قیمت نهایی دستگاه و طول عمر مفید آن تاثیرگذار هستند. برخی از برندها برای کاهش هزینه تولید کمپرسور به جای مس در سیم پیچ موتور از آلومینیوم استفاده می‌کنند که در صورت کار طولانی مدت سبب سوختن الکتروموتور خواهد شد.
  • نوع سیلندر کمپرسور؛ سیلندر استفاده شده در پمپ باد 250 لیتری از نوع خورجینی و کتابی است. حال قرارگیری سیلندر با کیفیت ساخت عالی در کمپرسور باد 250 لیتری علاوه بر افزایش قیمت دستگاه، بر روی عمر طولانی‌تر، صدای کمتر و عدم ریزش روغن از سیلندر موثر خواهد بود.
  • مخزن با منبع کمپرسور؛ ضخامت ورق مخزن هوای فشرده کمپرسور باد و میزان تحمل فشار از عوامل تعیین‌کننده قیمت کمپرسور باد است. کمپرسور باد ۲۵۰ لیتری ایتالیایی از ورق با ضخامت 3 یا 4 میلی‌متر، پوشش رنگی اپوکسی یا رنگ کوره‌ای و تحمل فشار 7 بار برخوردار است.

خرید کمپرسور باد 250 لیتری از گروه صنعتی صفوی

پمپ باد با ظرفیت 250 لیتر یکی از پرکاربردترین کمپرسورهای صنعتی بوده که توسط برندهای معتبر و فعال طراحی و تولید می‌شود. گروه صنعتی صفوی به عنوان بازار تخصصی تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی از قبیل کمپرسور، هواساز، دستگاه نیتروژن ساز و … مشغول فعالیت است که پمپ باد ایتالیایی با ظرفیت 250 لیتر را با قطعات یدکی استاندارد، کمترین صدای ممکن، 1 سال گارانتی تعویض هواساز و قابلیت اطمینان بالا به صورت اینترنتی به فروش می‌رساند؛ بنابراین چنانچه به دنبال استعلام قیمت انواع پمپ بادی هستید، می‌توانید به کارشناسان این مجموعه مراجعه کرده و در صورت نیاز به ثبت سفارش اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *